dilluns, 22 de juny del 2026

Aula Maker

Primera sessió del curs d'Aula Maker, gravant i marcant amb Xtool i una impressora làser de diode una targeta de visita.

Fer el SVG a partir dels repositoris que hi ha era una opció però he utilitzat millor la IA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aula Maker

Primera sessió del curs d'Aula Maker, gravant i marcant amb Xtool i una impressora làser de diode una targeta de visita. Fer el SVG a...