L'Olga Garcia, companya del Departament, ens està fent un curs molt rebelador i que ens ajudarà moltíssim en les nostres tasques docents. Per exemple, un botó; vet aquí una rúbrica que acabo de generar:
Criteris | Inadequat | Suficient | Excel·lent |
---|---|---|---|
1. Contingut | Manca de claredat i precisió en la presentació del contingut | Contingut adequat per abordar el tema | Contingut complet, precís i detallat |
2. Comunicació verbal | Difícil de seguir presentació a causa de errors o manca de fluïdesa | Comunicació clara i comprensible | Comunicació fluïda i eloqüent |
3. Llenguatge no verbal | Gestos, postura i expressió inadecuats | Llenguatge no verbal coherent i adequat per a la presentació | Llenguatge no verbal coherent i adequat per a la presentació |
4. Ús de materials de suport | Falta de materials de suport o ús inadequat | Ús adequat de materials de suport | Ús efectiu i innovador de materials de suport |
Aquesta rúbrica és per una activitat d'ensenyament aprenentatge a Comunicació i atenció al client del CFGS de Administració i Finances de l'àmbit d'assegurances que permet als estudiants practicar la comunicació oral i que s'adapta als diferents estils d'aprenentatge.
ResponEliminaTítol de l'activitat: "Desenvolupament de habilitats de comunicació oral en l'àmbit de l'atenció al client en el sector assegurador"
Duració estimada: 8 hores
Objectius de l'activitat:
1. Millorar les habilitats de comunicació oral dels estudiants en l'àmbit de l'atenció al client.
2. Familiaritzar-se amb les situacions de comunicació pràctica que es presenten en el sector assegurador.
3. Adaptar-se als diferents estils d'aprenentatge dels estudiants per optimitzar el procés d'aprenentatge.